Известие

Collapse
No announcement yet.

Палене на JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Палене на JTD

    Колеги я споделете как палят вашите дизелови мотори Моят от две години си пали едно и също и зиме и лете та дори и миналата зима с изгорели подгревни свещи а именно - при даване на ключа на стартер върти около две секунди и пали Отначало бях тръгнал да търся причини но ми казаха че тези мотори така палели защото се развъртали и неможели да запалят от раз Но вчера видях как една капа с предполагам такъв мотор запали от раз Дали съм сгрешил с мотора на капата или колата може да пали от раз
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

  • #2
    Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
    Колеги я споделете как палят вашите дизелови мотори Моят от две години си пали едно и също и зиме и лете та дори и миналата зима с изгорели подгревни свещи а именно - при даване на ключа на стартер върти около две секунди и пали Отначало бях тръгнал да търся причини но ми казаха че тези мотори така палели защото се развъртали и неможели да запалят от раз Но вчера видях как една капа с предполагам такъв мотор запали от раз Дали съм сгрешил с мотора на капата или колата може да пали от раз
    Явно си сбъркал мотора,ако Капата е с 2.4 ТДС и е читав те палят като часовник-от разНе се притесявай,и мойта пали така а на 75 000 км.
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      и моят мотор пали така, 1 сек поварти и тогава усещаш моща на алфа ромео
      мисли, преди да дейсваш !!!

      Comment


      • #4
        Преди да купя Алфата - имах Берлинго 1,9 Д (чист дизел) което зимата след подгряване палеше от 1/2 оборот.
        Mury е прав - старото поколение дизели палят като барут.
        Алфата ми пали както ти си го описъл. Явно тази двигатели са си такива. Аз също в началото се бях попритеснил, както и от това че при палене/изгасване доста вибрира(тресе) двг-то. Помислих си че може тампон да е заминал, но се оказа че са такива.
        sigpic
        Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
          Колеги я споделете как палят вашите дизелови мотори Моят от две години си пали едно и също и зиме и лете та дори и миналата зима с изгорели подгревни свещи а именно - при даване на ключа на стартер върти около две секунди и пали Отначало бях тръгнал да търся причини но ми казаха че тези мотори така палели защото се развъртали и неможели да запалят от раз Но вчера видях как една капа с предполагам такъв мотор запали от раз Дали съм сгрешил с мотора на капата или колата може да пали от раз
          Така е и при мен,студена пали 1-2сек,малко тромаво пали студена.

          Comment


          • #6
            От обяснение на майсторчета знам че по точно стартера бил развъртащ се Отначало умишлено тръгва от малко обороти и кат се завихри пали двигателя Това пазело стартера от първоначалните максимални натоварвания
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

            Comment


            • #7
              И мойта пали така, зиме лете все след 1-2 секунди.
              Аз съм чувал, че палят така защото събира информация от датчика на коляновия и разпределителния вал, и като се види, че всичко е наред - колата пали.
              Alfa Romeo 166 2.4jtd

              Comment


              • #8
                Обикновенно при мен пали по същия начин както са описали коегите т.е.на 2-та секунда, има обаче една малка разлика когато горивото е от определана бениностанция, просто на втория оборт се получава нещо като експлозия или както едно време му викахме, двиателя "възпламенява".Иначе и аз така знам че common rail не пали така бързо като обикновенния дизел, или какъвто и да е там дизел старо поколение.Всъщност начина на палене на колата ми не ме дразни или безпокои по никакъв начин,просто вече втора година знам, че като седна в колата,завъртам, паля и заминавам независимо дали е -20 или +40.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                  И мойта пали така, зиме лете все след 1-2 секунди.
                  Аз съм чувал, че палят така защото събира информация от датчика на коляновия и разпределителния вал, и като се види, че всичко е наред - колата пали.

                  Най - общо казано си прав колега.
                  На еку-то му трябват приблизително 2 оборота на коляновият вал за да вземе данни от датчиците и да се "информира за положението на буталата"
                  А и помпата за високо налягане не може да вдигне налягането от 1/4 оборот примерно.
                  Така че няма нищо странно в цялата работа
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment

                  Working...
                  X